Škrabanie kocúra do krvi

Offline
Členom od: 17.07.12
Príspevkov: 1

Dobrý deň, chcela by som Vás poprosiť o radu , máme dvojročného kocúra, váži okolo 4,5kg, od malička sme ho mali len v dome, približne keď mal 1 rok začal sa škrabať do krvi pri ušiach. Išli sme s ním k veterinárovi, ten dal kocúrovi najprv diétu, jedol len diétne granule, no to nebola príčina. Dal mu teda kvapky do uší, najskôr jeden druh, potom druhý druh ani to nepomohlo. Potom užíval tabletky na alergiu ani to nepomohlo. Mama mu to potom skúšala máčať v repíku a obviazať obväzom. Keď sa mu to zahojilo obväzy sme dali dole a on si to znova rozškrabal.Skúsili sme ho teda pustiť von, už je vonku približne 4 mesiace a odvtedy si neškrabe len pri ušiach ale má do krvi rozškrabaný krk a nevieme čo s tým máme robiť . Vopred ďakujem.

Navrch

V Kategórii veterinárnej poradne Mačky pre lokalitu Senica primárne odpovedá veterinárna ambulancia:

Veterinárna ambulancia SLIVET Sliač MVDr. Eva Slízová

Slivet, Š.Záhorského 31, Sliač.

Obrázok používateľa martula
BanByVet
Obrázok používateľa BanByVet
Veterinár
Offline
Členom od: 16.05.11
Príspevkov: 918

Dobry den,
ak sa primárne začal škrabať na ušiach,tak by bolo treba dodiagnostikobvať či tam nejaký problém nepretrváva.Môže sa jednať o infekciu bakteriálnu, kvasinkovú, parazity...Na to je potrebné odobrať
vzorky. Podobne na koži je potrebné urobiť kožný zoškrab na parazity, cytologickú vzorku na bakteriálnu infekciu resp. spraviť kultiváciu na plesne.

Ďalšia možnosť sú alergické ochorenia,či už potravinová alergia alebo atopia-alergia na vonkajšie alergény..

Odporúčam navštíviť pracovisko kde mu takéto vyšetrenia urobia aby ste liečili diagnózu a nie len príznaky.

Držím palce MVDr.Pauliny

BanByVet - veterinár Banská Bystrica

BanByVet, Rudlovská cesta 67, Banska Bystrica. Pohotovosť: 0918749578.

iVet
Členom od: 30.07.10

Pomohla vám odpoveď? Poďakujte sa vložením iVeterinar.sk baneru na vašu stránku alebo blog:

Veterinár | iVeterinar.sk | Zoznam veterinárov a veterinárna poradňa

Viac banerov a odkazov.

Navrch

Pridávať komentáre môžu iba prihlásený alebo registrovaný používatelia.